Wednesday, November 23, 2011

assalammualaikum...

Telah terlalu lama aku tak aktif dalam blogger nie..
aku tak macam kawan2 aku yang rajen ngn blogger..
insya'allah aku akan aktif cz aku nak kongsi coteran buat teman2ku...

alhamdulilah, akhirnya hampir sampai ke penghujung aku stdy di KPTM BANGI...
banyak kenangan aku disana...
tangis, tawa di kongsi bersama...
terutamanya dengan fara n fana...
sepanjang aku di sana teman tidurku adalah mereka...

sem 5 aku di beri peluang untuk jadi berdikari..cewah..
duduk luar la..umah sewa..
dalam rumah tu ada ida, yana, gea, arwah (bukan name sebenar), rien, pieqa, fara n fana..
rindunye aku kat mereka nie...
dalam rumah tu xpernah sunyi.. pasti ada tawa bersama...
macam2 cerita kuar.. hehe..
aku rindu korang sangat2 tau...
huhuhuhuhu :(






1 comment: