Wednesday, November 30, 2011

siput oh siput !!

assalammualaikum pembuka bicara...

kenapa dengan siput??
alahai... dalam sejarah hidup aku nie ha..
first time aku ditugaskan oleh ibu potong bontot siput 2 sbb nk masak...
yela sebelum nie aku mkn je siput 2...
mne la pandai nk potong...
dengan gabungan tenaga aku n ayah...
kami potong la bontot2 siput tersebut..
yang xbleh nak bla la an...
siput yang mati YA RABBI busuk xbleh nk bla hidup aku menciumnye..
habis tangan aku nie bau sekali..alahai..
part nie den lomah...
dah la byk lak siput2 tu an..
so dalam kesabaran aku n ayah akhirnya siap jugak menyiyang siput2 tersebut..
akhirnya jadila SIPUT MASAK LOMAK CILI API.. SODAP BAI!!

hurm da limo hari den duk kek kampong ni ha..
macam2 aktiviti den buek..
mlm isnin den n adeq sodaro den p tgk wayang cito shark..
cam gampang yo shark too an...
suko buek den terkojot...huhuhu..
pas tgk movie 2 den ajak la p karok plak..
batai la karok sejam jo..duet den gak melayan an...

esok mlm nyo plak den join sedora den (niq) p karok ngn kawan eh..
alamak kawan2 eh gilo karok..
den dongan suaro xdo pn join karok lagi sekali...
korang tau berapo jam den duk dalam bilik karok 2??
3 JAM .. den ulang 3 JAM..
gilo xgilo la bai...habis suaro den nie ha...

den lepak bahau malam2 yo.. so ayah n ibu den pn warning den jgn nk kuar lg..
yola anak daro mano baek kuar mlm2..
anak jantan yo lepak momalam nie...huhu

ha the last thing..
about oren...
di bakal menimbang cahaya mata yang kedua..
amboi da 2 orang anak kan kau jang... alhamdulilan kau bahagia skunk..
last aku dengar skunk dia stay kat japan..
japan ke jamban?? opsss lantak dio lah bai..
kau sejarah je dlm hidup ak.. huhuhu...

sekian untuk hari nie.. hehehe
see u again dear's.... wakakaka


No comments:

Post a Comment